create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 13, 2011

Who Says????

who says i cant be independent????
who says???
i live with a good life right now without any inconvenience anyone..
alhamdullilah..my life getting better than before..
thanx to you allah..i always believe in you..
aku rasa aku bersemangat mengharungi hari - hari yang mendatang..
biarpun dulu diriku agk lemah tpi dengan apa yang aku ada sekarang ni..pemberi semangt kepada ku..especially...my family...Mior ..thanx to them..
i pray for u..
only for u...
biarpun aku merasakan keutuhan itu telah hilang..
tidak mengapa..aku biarkan ia berlalu..walaupun i feel my heart sangt sakit..
ya allah..
aku mohon kau jadikan aku seorang yang kuat dan tabah..jadikan sebagai hambamu yang baik,kdan kuatkan imanku..yang berani menghadapi cabaran dan risiko..
menjalani hidup ini dengan lebih kental mengikut jalan - jalanmu..
apa pun aku lakukan mestilah dengan niat..yang betul
aku belajar dengan niat untuk berjaya..supaya suatu masa nanti aku dpt membalas jasa - jasa ayh dan ibuku..
itu yg penting..ak ingin merubah nasib hidupku ini..ak ingin berubah..aku xnak org tgk ak dgn sinis.ak ingin org memandang ak dengan penuh erti dan kebanggaan..
Lelaki???aku tidak akan mencari cinta dlm masa terdekat ini..target aku skarg hanya untuk berkwan..tidak akan memberi harapan kepada sesiapa..
kerana bila kita mencintai seseorg..
ia hanya mengambil kesempatan
dan buka atas dasar cinta yang tulus ikhlas dari hati..
bila itu terjadi nafsu datang menguasai diri..
itu tidak akan berlaku dlm hidupku.. mereka adalah racun bg aku...
jd perlulah ak muhasabahkan diri ini...
cukupla sekadar senyum dan sapaan yg baik...
kehidupan aku di UPm ok with my friends..and people..
cuma sekarang Final year projek dh start jd risau ckit..dan ak akan cuba atasi maslah aku itu dengan membuat dengan baik projek ak 2 supaya mendapat gred yg baik..amin
tanamkan dlm diri aku supaya aku dpt menjadi insan yang berguna satu masa nanti
aku berharap agar aku dpat bergraduat dengan pointer yg bgus
even aku xyakin dengan diri aku buat masa ini..
tapi aku yakin dengan usaha doa dan tawakal aku kepadamu..
aku yakin itu..
jika sekarang kegagalan yang muncul dlm hidupku..tidak semestinya aku akan sentiasa gagal..
yang pnting aku berusaha..
pasti aku berjaya..
dan yg seterusnya aku hanya berserah padamu..
insyaallah...
aku berharap tahun ini aku akan jadi insan yang lebih baik dari sebelumya..
sebelum2 ini...ak ingin tanamkan sifat mahmudah dan buangkan sifat mazmumah dlm diriku ini..
dan akan datang...
aku harus ingt...
keutamaan aku sekarang adalah bersujud kepadamu..dan membaca mukjizatmu yang teragung yang engkau telah turunkan kepada nabi kita muhammad s.a.w..
bukala hidayah untukku....
amin...




Thank you for reading this entry !



 -------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)