create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 27, 2012

Hari Belia..Putrajaya

Salam semua...furh~~~rajin pulak aku nak mengupdate blog malam-malam ni..saja jek..dah alang-alang buka laptop dan gambar pada hari belia pon dah transfer..so nak bercerita sikit la..sepanjang aku pergi hari belia.masuk ni dah tiga kali aku pergi sana..bersama my incik mior la...1st day hari jumaat..konon-konon nak cari job kosong..mana la tahu..sebab kawan aku pergi dia bagi je resume dekat mana-mana company.

Panjang kot booth-booth yg ada dekat present 2 tu..penat kaki berjalan..so jumaat tu tak ada apa sangat. Jom heboh pon tak start lagi. Hari kedua aku pergi hari sabtu.niat nak pg ke jom heboh je..sepanjang aku berjalan tu ribena je yang aku berkenan.Beli la 1 beg rm10..standart la jom heboh..Jalan-jalan kat booth lagi aku terjumpa blogger yang agak famous juga la..Cala Qisya..so aku macam agak excited jugak la..sebab aku minat juga dengan baju and dress diorang...sempat lagi ambil gambar dengan owner dia....hehehe







Tak sempat nak tanya nama...huhu teruk betul aku nih..habis je berjalan aku teruskan lagi berjalan..haha..dah la kamera pon tak bawa nak ambil gambar..time bawa takde benda yg menarik nak ambil..jumaat aku bawa,sabtu tak bawa pulak..hmmm apela kamoo ni izzaty...pic dalam ni semua guna hp yg tak berapa canggih ni..

Masa otw nak balik ada majlis perasmian hari belia..so aku pon jenguk-jenguk la..terjengket-jengket aku ni ha...masuk-masuk dapat gak ke depan..aku dapat tengok PM secara dekat melambai-lambai..okla...sebelum ni pun pernah tengok juga dekat MAEPS.Panas tau kalau korang semua pergi waktu tengahari..Aku siap bawa tisu,tuala kecil dengan payung lagi. Tuala kecil tu untuk incik mior sebab dia buat lap peluh dia..tisu pon utk dia juga sebab selsema...payung tak guna langsung...berpeluh-peluh aku...nasib baik la pakai simple je..Ada aku tengok jenis yang berfesyen tu pakai 2-3 lapis baju...tak panas ke??tapi takpelah diorang selesa..takde masalah~~


Buat tarian dulu nak sambut Perdana Menteri


Nampak tak arrow??tu la PM...gambar dkt bas tu lagi jelas kalau tak nampak..hehee



Haaaa ni jela gambar-gambar yang ada..guna hp je semua + edit..hooho..utk hari sabtu..cukupla kan...kalau nak tahu lagi kena pergi sendiri..ngeh3...last aku pergi hari ni la..(Ahad).Saje berjalan-jalan, konon-konon nak beli jubah tapi tak ada saiz..redha jela...aku beli tudung je..habis...kemudian nak dekat magrib tu dah balik...penat tapi best juga...byeeeeee




Thank For Reading This Entry

.......................................................................


2 comments:

  1. Aik. Tak da update baru ke zati?

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang lama tak update pon..busy sgt..saya pon teringin nak update mcm dulu~~

      Delete

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)