create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 21, 2012

Yana Bertunang!!

Assalamualaikum...hari ni nak mengupdate cerita pasal kawan aku irmailyana..sabtu lepas dia bertunang. Aku join dia punya majlis tapi lambt. nak dekat jam 5 baru sampai.Lambat kan...yela sebab sebelum aku pergi kenduri yana aku keluar dlu dgn incik mior teman dia beli stock air. Jalan jem kot..maklumlah malam tu ada bola piala FA Kelantan lwn Sandarby...tu yang jalan jem.tension tol...

Excited betul penyokong kelantan siap bawa bendera lagi bekibar-kibar..biasela..penyokong kelantan memang excited bab-bab bola nih...takde masalah.hahah...sampai upm je dah kol 4...siap-siap aku terus pg mandi dalam 4.30 aku gerak..yana pon dah kol-kol aku nak tukar baju...huhu



zaty,yana & kairiah


Sampai-sampai je aku terus ambil gambar...orang semua dah balik..tinggal kawan tmpat kerja yana je..aku berharap dapat makan tau pg kenduri yana tp yana kata makanan dah abis..aku ok je..takpa yana..kami tak kisah...tapi sebenarnya perut aku sangat lapar sebab tak makan dari pagi tadi..kelam-kabut...



Ni tak suka ambil gambar berdiri..nampak sangat aku rendah..lalala

Tibe-tibe kan ayah yana suruh hidangkan makanan..alhamdullilah masih ada lagi rezeki untuk kami..my incik mior dah malu-malu..tapi sebenarnya dia lapar juga...aku nak je makan kalu dia hidang..gila aku tambah 3 kali..dengan lauk-lauk aku ratah..sampai malam kenyang aku..huhu...dah tak pandang orang dh..makan dengan kusyuknya...lalalala

Habis makan aku sembang-sembang dengan yana jap lepas tu aku balik..pada perbicaraan kami berdua..aku tanya yana bajet pertunagan dia semua..RM 1300 je..pandai dia bajet..yela masak sendiri,pelamin buat sendiri.makeup pon rm 150..biasanya 200-250 untuk makeup tunag je..kira okla.dia pandai manage..betol la kita buat yang termampu je..mula la kawan-kawan aku tanya aku bila lag???hmm soalan yg susah nak jawab..belajar pun tak habis-habis lagi....incik mior la....korang tanya dia..jgn tanya saya ok..=_='




Haaa..gambar sipi-sipi pon boleh...sibuk je nak uplod..saja jek..ni otw nak balik serdang..muka dah kenyang happy la tokkk...okla..sekurang-kurangnya aku sampai juga majlis pertunagan yana walaupun lambat...baju pon main rembat je ambil baju pergi office..finally yana akhirnya menjadi tunagan orang..saya bila lagi??hahaha tunggu~~~




Thank For Reading This Entry

.......................................................................

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)