create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 23, 2012

Playboy

Hai semua..tak tahu nak post entry pasal ape..tapi sebab aku nak menghilangkan mata aku yg mengantuk ni..tiba-tiba aku tersedar nak bercerita pasal deadorant playboy!! just nak promote sikit je..sebab bau dia wangi..bukan nak kata deadorant lain tak wangi..wangi juga..tapi dah seminggu aku guna ni okla...tak pakai minyak wangi pon sepanjang pergi kerja..tak de masalah bau badan lagsung.

Sebelum ni aku pakai rexona..yg teen girl warna hijau ok juga..tapi tiba- terdetik hati nak guna playboy..Aku biasanya pakai rexona yg spray.aku tak suka pakai yg macam penggelek tu yg ada bebola..sebab bagi aku la kalau pakai yg jenis macam tu kan dia basah n melekit..lagi satu sebab aku tak nak bg ketiak jadi gelap. Walaupun ada iklan macam-macam untuk bagi putih la..whitening la..semua tu bohong je..iklan bg model cantik, tambah lense kamera dan sinar cahaya tak nampakla kegelapan tersebut. So aku lagi prefer pakai yang spray..

Bila aku pakai yang playboy tu aku tak pakai mana-mana minyak wangi. Pergi kerja just pakai losyen nivea dkt tangan and sembur deadorant playboy..dah siap..tu je..bau dia pon tahan lama..aku cm dah macam selalu je nak cium ketiak aku..hahah...kawan-kawan semua boleh try. Tapi biasanya bau sebenar dia akan keluar bila perfume atau deadorant tersebut dah sebati dengan bau badan kita...macam tu la..




Ni contoh minyak wangi playboy..untuk perempuan punya.ada 3 jenis bau..aku pakai yang warna pink tengah. Just pakai deadorant je..minyak wangi tak pon. Tengoklah satu hari nanti aku nak try juga perfume dia..aku beli deadorant tu pun kebetulan je sebab aku pny deadorant dh habis..2 minggu kot aku tak pakai deadorant keluar..Alhamdullilah aku takda mengalami bau badan yg teruk..


Deadorant sexy ni ha yang aku guna...wangi...try la...tak rugi pon..harga pasaran dalam RM14.90-15.90..yang ni aku tengok dekat watson,guardian. Aku beli kat mydin Rm 13.90 je..hahaha...tapi saya tak memberi jaminan la ia bagus untuk anda semua..tapi dia bagus untuk aku..heheh..cubalah..murah je...





Thank For Reading This Entry

.......................................................................

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)