create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 17, 2012

Oh kasut idaman

Assalamualaikum...furh..lama btol aku tak mengupdate blog..cecite sikit nak sembang pasal ape ye..ha aku nak meyembang sikit pasal kasut-kasut idaman ku..yela..aku baru beli kasut hari 2...dgn my incik mior..tp suprise sikit..tak boleh tunjuk lagi..ahahha...

Kasut yg aku hampir-hampir nak beli




Ni contoh-contoh diantara kasut yg aku ada dan takde..hahaha..tapi org kata bahaya pakai kasut terlampau tinggi ni..merosakkan tulang kaki kita..sekali-sekala ok la...kalau kasut tumit halus ni aku boleh je pakai tapi..kurang sikit la sebab dia menyakitkan tulang kaki..aku lebih prefer kepada kasut tinggi wedges...sbb dia flat..mudah sedikit berbanding yg muncung tajam.


Gambar kasut ni macam yang ala-ala aku beli dekat mines minggu lepas..tinggi ka??haha..almaklumlah..aku kan rendah..huhuh...so nak berjalan ngn my incik mior biar nampak nak dekat sama tinggi sikit..ngeeee

postuer kaki apabila pkai kasut tumit tinggi..baca la...kalau nampak..hak2

Kasut wedges pink ni aku sangat minat..yg ni aku ada tapi warna kelabu..tapi dah buruk..sekarang kurang la nak pakai kasut warna yg light sebab kulit kaki aku dah gelap dan berbelang diseababkan kena cahaya matahari. Mana taknya..dari belajar diploma sampai sekarang praktikal naik moto,kuar selalu naik moto..dah tu je kenderaan yg ada kn...belum mampu nak beli kereta..disebabkan itulah kulit aku free-free je kena cahaya matahari.=_=' tambah-tambah lagi ambil kos pertanian yg selalu je buat amali kat ladang and tengah panas... takpelah..takde masalah...=)

Suatu hari nanti dah ada duit banyak nak beli kereta..hak2 lepas tu  nak bli rak kasut yg tinggi macam alamari baju.nak letak koleksi kasut-kasut aku..hehe..aku gila kasut,baju,shopping,aksosseri dan macam-macam lagi yg boleh menghias diri kita nampak cantik...daaa

1 comment:

  1. haii....izaty kenapa x upload je gambar tgh pakai heel

    ReplyDelete

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)