create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 24, 2012

My Wedding Theme~~

Salam semua...urmm...nak mengupdate sikit la blog ni..hari ni nak sembang sikit pasal wedding theme..nak tau gak korang punya impian dan tema korang..macam aku sekarang tengah berpikir nak buat tema apa..aku pon tak tau..kalau ikutkan aku nak buat warna pink sebab aku memang suka sangat warna pink..tapi dah tak boleh la tema tu sebab masa tunang hari tu aku dah buat tema tu...macam tak best la kan warna sama.

So dalam fikiran aku sekarang aku nak warna biru je...baby blue+kuning..cantik tak u olss rasa?? Kalau ikutkan mula-mula aku nak buat warna peach tapi bila aku tengok and usha-usha colour peach ni lama-lama macam tak cantik pulak..nampak suram...kat sini aku de sertakan gambar sekali warna biru yang aku berkenan tu..tengok-tengok!!





Add caption
Haaa..try tengok gambar dekat atas and tengok combination warna dia ok tak korang rasa???aku sekarang dah blurrr nak pilih tema ape..any idea kawan-kawan??? kalau susah-susah sangat aku ambil warna putih je..warna yang paling selamat..huk2..bab pelamin pulak aku suka yang bunga jurai-jurai cantik kan...macam pic kat bawah ni..



Sumber : Seni Qanasuri

Aku tak adalah nak buat besar-besaran..nak buat simple tapi cantik n sweet..semua orang inginkan hari perkhawinan mereka meriah dan terbaik..aku pon nak macam tu jugak...huhu...insyallah kalau tak ada ape majlis aku akan berlangsung tahun depan..semoga segalanya dipermudahkan...amin...=)


Thank For Reading This Entry

.....................................................................

3 comments:

  1. mane nk dpt besi untuk letak bunga berjuntai2 ke bwh tuye...urrgghhhh plez help me!!!!

    ReplyDelete
  2. Biasenya bli kat Kedai brg2 kawin klu nak wt bunga jurai2 tu..try pg fah lean kt balakong..dia lebey kurg mcm nilai..brgn dia jual..ada rsnya jual sbb dia jual utk perhiasan landskap..mesti besi tu ada..pape pon usha2 dlu..ye

    ReplyDelete
  3. salam perkanalan..
    http://cintacintahatiku.blogspot.com/

    ReplyDelete

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)