create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 30, 2012

Produk VCO

Salam semua...dah lama tak mengupdate blog memandangkan buzy...

1st aku nak bercerita pasal produk VCO Catalyst..



Kenapa tiba-tiba je nak bercerita pasal produk nih pulak..ye la..td masa aku jalan nak pergi ke cafe..tengok ada org jual prodeuk ni kat dewan MPOB..so aku usha-usha jela barang ape yg diorg sume jual..jalan-jalan aku ternampak produk vco ni..aku try la tanya akak tu kegunaan dia..punyalah dia sembang dan bagi ceramah kat aku tentang produk tu..aku iye kan jelah..huhu..



Sebelum ni aku  pernah guna produk ni..sebotol jela..utk 1 bulan..dalam tu ada 60 biji..kebaikan dia memang banyak kalau kita baca...ni antara dia pnya kelebihan :

Kebaikan :
  • Menghilangkan parut jerawat dan strechmark bagi wanita yang hamil.
  • Kulit tidak mengalami sebarang masalah jerawat, berminyak, dan kering.
  • Membantu mengurangkan berat badan dengan meningkatkan angka metabolik.
  • Melembutkan kulit muka dan memberi perlindungan dari sinaran matahari.
  • Meningkatkan tenaga dan daya tahan fizikal dan mental.
  • Memperbaiki pencernaan dan penyerapan vitamin-vitamin
  • Melindungi tubuh daripada kanser.
  • Jerawat cepat susut
  • Regular semula PMS anda
  • Sistem penghadaman lebih baik
  • Kesuburan
  • Kurangkan rasa senggugut
  • Batuk dan Selsema cepat hilang
  • Mengurangkan tidur berdengkur

Kalau korang semua tengok testimoni dia mesti teruja kan...so pada pandangan aku la sebab aku pernah makan ubat ni..aku macam tak de rasa ape perubahan...kawan aku pon pernah cuba makan ubat ni jgk so sama je..maybe depend pada tubuh badan seseorang..ada yang jadi ada yang tak. Kalau yang berjaya guna produk ni alhamdullilah lah..kadang-kadang produk seperti pelansingan,kecantikan ni macam produk physco je..dia menarik pelanggan dengan pelbagai kaedah...

Contohnya produk pelansingan..yang ni memang kita sendiri boleh nampak..sebenarnya kita boleh berdiet dengan cara sihat dan normal tanpa perlu makan suppliment@ubat kurus..tapi setengah orang bila dah beli ubat kurus secara automatik dia akan menjaga pemakanan dia dan disiplin..sebenarnya kaedah dia sama je..kena ada disiplin je..makan ubat kurus pun mana boleh terus kurus kan..mesti korang kena disiplin jugak bersenam semua baru boleh turun berat badan..tol tak???aku terpikir macam tu je..

So mana-mana ubat@ jangan mudah terpedaya...tak semua produk elok dan tak semua produk juga tak elok..ada yang baik dan tidak..kita boleh menilai sendiri ye kawan-kawan.


2 comments:

  1. aduss,,iye ke akk...nyue baru beli sekotak nk cuba..tp nyue beli bukan utk kurus la..utk kulit muka....huhuhu

    sob..sob

    ReplyDelete
    Replies
    1. Try la..kadang-kadang produk ni ok..ikut hormon badan kita la...try pkai dulu sbb ada setengah org tak nampak kesan pon...awak try dulu ye..(^_^)

      Delete

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)