create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 4, 2014

Lama Menghilang!!

Hai..assalamualaikum semua...lama dah kan tak update blog nih..rasa cm dah bertahun..rindu giler kot...sampai dah nak ada baby doh..huhu. Sejak kawin memang busy sangat. Tapi nak kata terlampau tu takde la. Cuma masa tak mengizinkan untuk mengupdate blog, bukan macam zaman study dulu-dulu asyik duk mengadap laptop je..

Ok..sekarang semenjak kawin ni aku rasa lain sedikit kehidupan sebagai seorang isteri, maklumlah dah hidup berdua (baru sibuk nak cite). Sepatutnya aku nak uplod gambar kawin aku..nanti ye tunggu esok. Sebab sekarang aku guna pc office je nih..biasanya tak boleh buka blog, tapi hari ni tiba-tiba boleh pulak. Teringin nak berkongsi cerita dengan kawan-kawan semua perasaan sebelum dan selepas kawin, tapi macam dah basi je. Yela aku pon sekarang dah mengandung 8 bulan dah. Tunggu due date hujung bulan 3 ni..takuttt.

Saya berharap kawan-kawan dapat mendoakan saya selamat melahirkan baby ni..Jantina tak tau pun..memang baby i ni nak bagi suprise kat mummy dia. Semoga dipermudahkan bersalin. Tunggu ya dalam 2-4 hari ni nk mengupdate gambar kawin aku yg dah ketinggalan zaman..sesiapa yg nak tengok boleh la usha-usha. Tak nak tengok scroll laju-laju..hihi..

Cukup sampai disini sahaja coretan ku..lepas rindu mengupdate blog..DONE!



No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)