create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 10, 2012

Oh My Rambut~~

Salam semua....lamanya tak mengupdate status terkini...hurm...buzy la uolss...blogger lain semua dah siap tukar background..kita still yg sama dulu kini dan selamanya..huk2..tak sempat la..ni pon sempat juga aku menconteng sedikit bingkisan..kalau ikutkan banyak benda yang nak dicertakan..tapi tak sempat..al -maklumlah sejak sudah bekerja ni..busy sangat-sangat..nak kata banyak keje tu tak adala tp masa tu memang tak cukup la untuk pergi berjalan semua tuh...

Alhamdullilah dah masuk 2 bulan aku kerja dekat MPOB ni..okla..sebelum ni kerja landskap..so suasana dia sangat lain di dalam office dengan site..untuk khabar gembira seterusnya my incik tunang pun dah dapat kerja sekali dgn aku dkt MPOB jugak...dekat bangi..hepinya...:) syukur...inilah dinamakan rezeki..

Aku ada nak share satu produk rambut ni tau...pernah dengar tak Rambut gugur.com??ha..mai cek nak habaq...produk ni mula-mula aku cam was-was jugak nak guna..tapi disebabkan kepala aku ni mengalami masalah rambut gugur..so aku try la beli produk ni melalui online...aku yakin nak beli produk ni sebab tengok  testimoni semuanya positif...kiranya 9/10 megatakan produk ini berkesan..so ape lagi aku pon beli..dalam 3 hari jugak la sampai...excited nya aku dah sampai produk tu terus guna..syampu dia sangat best dan berangin..aku beli pakej serum..ha tgk gambar kat bawah ni..dia ada 2 pakej serum dengan ginseng..





So aku pon cuba la..masuk ni dh 4 hari aku guna..bau shampoo dengan serum dia macam bau minyak angin..dan lebih kepada bau limau purut...best sangat-sangat. Nak tau tak perubahan dia???ha...keputusannya amatlah positif tau!!! rambut aku berkurangan dah gugur ni..dulu kalau sikat rambut tak payah cakap, penuh sikat rambut..sekarang 2-3 helai je kalau sikat..ni baru 4 hari..belum sebulan lagi ..aku guna pakej serum sebab rambut tak kritikal lagi..kalau dah nak dekat botak better pakai ginseng..setiap satu pakej tu tahan dalam 1-2bulan..

Apa tunggu lagi..kalau ada yg mempunyai masalah macam aku nih..try la produk ni...murah dan berkesan..tak adala mahal sampai beribu-ribu. Hasil pun memuaskan..so nanti korang usha-usha la ek..daaa





Thank For Reading This Entry

.......................................................................




No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)