create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 9, 2011

Bersabar Wahai sayang



Hari ini aku dikejutkan berita yg tidak kusangkakan....bertahun aku menyemai perasaan aku ini..ku pupuk supaya tidak menjadi layu..supaya ia sentiasa kembang setiap hari. Akhirnya aku mengetahui semuanya tentang dirinya...perasaan ku tidak terkata..wajahku terus berubah...aku tidak mampu berkata-kata...hanya perasaan sedih dalam hatiku membasahi diriku ini...aku redha dengan ketentuanmu ya allah...jika dia bkn milikku..aku pasrah...mungkin kesilapanku ini mengajar aku lebih berhati-hati dengan kehidupanku didunia ini...aku sentiasa mendoakan kebahagiaan dirinya...kepada yg merosakkan yg hubunganku ini..terima kasih diatas segala.nya .hanya tuhan yg mampu membalas segalanya.kpd kamu..aku tidak akan berpatah balik       dengan keputusan yg aku buat...cukup sampai disini saja kisah antara aku dengan dia...aku akan memulakan kehidupanku yg baru...dengan penuh kekuatan dan ketabahan..kebahagiaan aku hanyalah dari pandangan matamu shj...aku bersyukur dengan petunjuk yg kau berikan ya allah...keluarga adalah segala-galanya bagi aku..aku harus kuat...aku akan terus hidup diatas muka bumi ini dengan izinmu ya allah....amin~~~~~


No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)