create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 20, 2011

Ampang Point,KLCC kami Berjalan~~


Hai......erm...hari ni hari minggu kan..semalam pon hari minggu...sepatutnya pagi ni aku ada orentering untuk permatani...nak masuk agri race tapi tak jadi..sebab semalam aku pergi berjalan dengan my incik mior~~~dan kawan-kawanya....aku bergerak dari upm pukul 2...so kami terus ke Shah alam pergi ambil member incik mior "syauqi"...baru aku kenal si syauqi tu macam mana.kelakar jugak ye orangnya...lepas mabil member syauqi iaitu "ilya" kami terus ke ampang point kononnya nak makan makanan ape ntah..aku pon tak ingat, tapi yang penting nama kat belakang dia ada kuzi..macam tu la...last-last lepak kt kedai makan nasi ayam dan tengok bola Myanmar vs Malaysia..nasib baik menang furh~~



Pic ni masa kami dah smpai ke KLCC...masa ni kasut aku tercabut la..my incik mior snap je my pic..uhuh..lepas tu berjalan lagi lepak makan ice-cream & fudge..sedap aiskrimnya..tp sayangnya my teeth ni sangat sakit dan rasa ngilu bila makan benda sejuk. yela baru lepas tampal.


incik mior & syauqi



Ini lah si syauqi kawan my incik mior..dia memang sporting dan kelakar...tapi aku macam malu-malu lagi jumpa diorang..so aku slow-slow jela dulu....lek-lek lu...huhuhu..nanti salah masuk buat malu je...


incik mior,syauqi &ilya

Masa ni kol 1.30 pagi macam tu la..kami singgah KFC makan..lapar kot...makan kol 4 petang td je..tu pon tak kenyang sangat..

Tau tak sebab pe gambar aku tak de???korang tau..aku rasa muka aku paling huduh malam tu..dengan tudung aku tak jadi..muka aku berminyak dan kulit kering..aku tak bawa bedak langsung...yela..aku tak makeup pon masa nak keluar semalam.incik mior pesan tak bagi makeup tebal-tebal sebab 1st time nak jumpa kawan dia...memang aku pon lurus just pakai bedak je..amek ko sampai kol 2.30pg aku balik...memang balik tu aku basuh muka aku segar ckit...lagi satu memang takde gmbar aku pon sebab aku je yang ambilkan gambar diorg...pape pon best dapat berkenalan dengan Syauqi dan Ilya...




 Thank you for reading this entry !





 -------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)