create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 15, 2011

Sama tp tak serupa

Hari ni nak cerita pasal muka aku la....bila korg tengok betul-betul muka aku ni ada iras ke muka "Liyana Jasmay"???hmmm...aku pon dh pelik dah..sbb masuk hari ni brp org dh ckp muka aku tgk dri side tepi mcm "LJ"..yg penting lebih dari 5 org ckp cmtu ek...huuhu...bajet je..tp aku xdela nak perasan k!!! aku tak minat pon si 'LJ' tu....ada kawan rumet aku ckp bibir aku la sama mcm "LJ" tu ha...seksi kot??hahaha...aku nk kata malu xdela sgt sbb aku mls nk perasan2 tak bertempat nih..ngeeee...tp betul lah...kalau dh org nak ckp macam tu nk wt cmne...mgkin ada kot persamaan tp bg aku xserupa lah...TQ ya...aku lebih suka jd diri sendiri dan bersyukur dengan setiap kejadian yg tuhan ciptakan untuk diriku ini...=)






** Aha...kalau korg tgk pic ni???sama ke.???tak kan...aku pon pelik....hm....sori ye kawan2..aku takdelah nak bajet ye..just ni pandangan aku mengenai mereka yg bercakap mengenai aku dgn "LJ" takde perasaan & perasan cantik pon.... dia mempunyai kecantikannya tersendiri dan aku mempunyai keunikannya sendiri (eleh puji diri sendiri..hu) menjadi diri sendiri adalah terbaik!!








Thank you for reading this entry !



 -------------------------------------------------

1 comment:

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)