create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 16, 2011

Template Problem

Hurm....hari ini aku nak bercerita pasal aku punya template blog aku...kalau korang perasan aku punya kotak komen dan width aku tak ade dan tak boleh adjust..ha...tau tak pasal ape???semalam aku tanya wong dia kata template aku probleme...bila aku chek dan tengok balik memang sah dan konferm!!!...hurm....aku ni kalau nak tukar template nanti sayang la..habis berubah semua aku punya background, colour.... semua berubah...tak pelah buat masa sekarang aku tak nak tukar lagi..sebab takda masa...nak buat benda-benda macam ni kena perlukan masa ckit..mestilah kalu nak buat blog kita bagi puas hati kan dan cantik...ok la nak out dh...ada keje....dahh...saje nak conteng-conteng ckit...


Thank you for reading this entry !



 -------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)