create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 29, 2011

Shopping at Jusco Equine

Oh malam minggu..biasalah bersoronok ckit..izzaty!! kamu ni asyik keluar je..macam mana duit tak habis..hurmm..itulah aku..nasihat sebegini selalu bermain di fikiran aku..tapi aku selalu tak endahkannya..tapi masalahnya sekarang aku keluar pon sebab bosan jugak.Sambil aku teman rumet aku raihan beli barang untuk adik-adik dia, so aku follow jela..selain itu bukan kami berdua je..tipah dan katy pon ikut sekali...so takde lah bosan sangat kan..aku follow jela..lagipon my incik mior tak ada..dia balik perak sebab kenduri.




mE & Queen Latifah~~haha

Masa ni aku tengah menuggu rumet aku raihan pilih baju untuk adik-adik dia.so bila dah penat sangat duduk-duduk jela..posing kan..kami jalan-jalan jugak tengok jam,kasut..dan macam-macam lagi.

cermin mata kami sama kn??




cantik kan warna bra ni??huhu..ni buka lucah ye..just tunjukkan betapa colourfulnya bju dalam kt jusco ni..cantik pon cantik kan...cuba teka tangan siapa yg pilih tu??hahaha ok la sampai sini sahaja...saje je nak menconteng ckit..daaa




Thank you for reading this entry !



 -------------------------------------------------


No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)