create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 6, 2011

Review : Ombak Rindu



Haaa....tengok muka depan je dah tau kan aku nak bercerita pasal ape....hahah..nak sembang-sembang la cikit pasal review filem Ombak Rindu yang aku tengok semalam kat Alamanda. Aku tak bajet pon nak tengok wayang semalam...sebab aku baru je nak tido dan sambil tu main msg dgn my incik mior...konon-konon cuba la ajak dia kot-kot dia nak kan...msg-msg dia pon kata nak tengok wayang..aku pon ape lagi...bangun cepat-cepat dan terus siap..masa tu aku tak tido lagi..baru je nak tido dan berselimut..aku pakai tshirt MU je kot..tak sempat nak jangok..hik2

Sampai je kata panggung wayang Alamanda perghhhhhh...ramai gila orang....aku pon tak tahu..macam perhimpunan ape ntah.. aku pon beratur la...memang kami dah agak ombak rindu mesti full pny..tapi dh sampai kaunter aku cuba nak tengok gak jam 3.45 filem Ombak Rindu..masa tu jam dh 4.00ptg..kami pon gasak jela sebab nak tengok sangat..dapat seat depan sekali..sakit tak berapa nak sakit sangat la leher aku..paham-paham jela duk seat depan cane.

Mail....kawan izzah

aksi ranjang yg tak berapa nak ranjang..hehe


Sekarang bercerita pasal sinopsis dan pandangan aku mengenai filem Ombak Rindu nih..bagi aku la cerita dia biase-biase je...tu dari pandangan aku..aku tak tahu la kenapa perasaan aku nih..orang lain sume kata best sampai menangis-nangis...aku ni takde feeling kot..??tapi ok la takde la teruk sangat...lagi satu aku tak pernah pon baca novel Ombak Rindu nih...ada juga part yang sedih yg buat aku menangis...tp masa tu sebab aku pakse diri aku menghayati dan menangis..hahahah..sengal la aku nih...part sedih tu time izzah kejar hariz...sampai dia masuk hospital. tu jela kot...

Yang lain tu biase jela...cerita melayu...my incik mior kata kat aku takde perasaan bila aku cakap filem ni biase je...wow..this man have the hidden heart....betul ke tak ayat aku nih...hahaha..jiwang gak ek my incik mior ni...kui2..

Bila aku tengok balik filem nih..macam aku pernah tgk la situasi dan keadaan yg sama berlaku antara izzah,hariz dan mila..tapi filem ape ek???hurmmmm..nanti aku nak ingat balik..


  


Gambar ni kan salah satu babak izzah dengan hariz....masa ni hariz beritahu izzah yang dia kena berkhawin dgn mila...si izzah ni pon merelakan jela..Tapi aku tak minat sangat la cara izzah bertudung macam kampung sangat..ada part dia bertudung ada yg cantik juga..maybe sebab watak dia orang kampung kot..Lisa surihani best la lakonan dia..dah macam mat salleh...panas baran tak ingat-ingat..Aaron Aziz memang best..dia ni sesuai laokonkan watak yg jiwang karat nih...memang romantik giler...sama la dalam cerita Nora Elena...

Sesiapa yang belum tengok lagi filem ni...jemput-jemputlah tgk di pawagam berdekatan..huhu..better korang beli trus tiket siap-siap..tak payah beratur panjang dan duduk seat depan macam aku nih...huk2..ok la...daaaa




Thank you for reading this entry !




 -------------------------------------------------

2 comments:

  1. aku rasa sebab pelakon cantik dan kacak yang tu ramai terpikat dengan penangan ombak rindu.

    ReplyDelete
  2. Btol kot wong~~~tp Aaron aziz mmg best la...ko dh tgk lom..huhu

    ReplyDelete

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)