create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 30, 2011

Date with Tasya!!

Selamat Pagi....HOHO...pg dh kan??? takpelah..yg penting aku nak update blog nih..sebab semalam kitaorg date dengan tasya..hu3..date ke??? saje je jalan-jalan..lama dah tak jumpa dan keluar dengan tasya.al maklumlah..dia pun busy..sibuk nak kawin..22hb jan ni kenduri kawin tasya kt johor...tak sangka diantara kami berlima dia yg kawin dulu..aku bila lagi???mak aku nak support ni sape anak dia 1st kawin dlu..huk2


muka aku yg dh bersedia utk keluar tp kena tgu cik tipah & cik maira pulop

Ok2..sekarang sambung balik pasal pg jalan semalam...kebetulan aku duk bilik je..tasya ajak kami keluar..so jom lah..pg mines je pon...tapi best la..mula-mula sampai dah pg makan dulu..makan subway..ok subway~~~layan je..sebab aku pon suka..semalam hari  rabu kami bli subway ikut hari punya...meatball~~

Inilah subway kami~~
Aku cam agak bengang sedikit dengan layanan akak subway ni..cam nak sepak2 on ada muka dia..asal dia kelam kabut sangat...sume benda dia buat laju dan bajet..kalau laju dan bagus takpe la...ni ntah pape..dia kan ltk sayur tu sedikit..pastu bila kitaorg gtau nak sayur ape lepas tu dia wt laju dan ltk salah..pandai pulak dia cover tu..sos pon dia ltk sikit..kering aku pny subway tu..tak macam abg tu ltk dkt tipah dan macam aku beli sebelum ni...eeeeeeeee geram..pastu aku jeling kat akak tu..geram aku sampai maira cakap kt akak tu "akak kenapa laju sangat ni??sabar la" padan muka!!!

Tak payah nak kalut sgt la...lepas kami semua dh duduk kt meja..aku sorg je belum makan lagi..sbb sos aku takde..kering..aku pg mtk kat abang tu..aku dh tak rasa malu pon...sbb aku geram ngn kakak tu..dia pandang je...lelaki tu ok je..aku ckp terima kasih kat dia sbb dia ok..lg OK dari kakak tu...aku customer...sukahati la...tp tgk keadaan la...kalau aku salah takkan la aku nak marah dia pulak..tapi takpelah..sebab dah lapar sangat aku layan jelah...makan lg penting dari bergaduh dengan akak tu..hehe






3 dara..tp sorg nak kawin daaa



Lepas habis makan kitaorg pon jalan-jalan lagi usha samsung tab...hmm teringin lak aku nak beli..tapi takpelah sem ni takde rezeki..sem dpn ya insyallah....kemudian kami jalan lagi..cari lampu tasya..dll..paling last sekali pg beli selipar Body glove..konon-konon nak cari sama jenis..tp bila part tipah je takdok saiz...hancus...takpelah..last-last aku dan maira yg beli sama...si tasya beli juga sama pattern dgn kami tp dia pny kaler oren..meriah kan...huhu..ok la keluar semalam dapt gak sembang-sembang dengan tasya sebelum dia bergelar isteri org..huk2...daaaaa




Thank you for reading this entry !



-------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)