create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 16, 2011

Terengganu vs Simedarby



Keadaan stadium UPM yg tak berapa nak ramai lg penonton


Hari rabu jam 4.30 petang aku dan incik mior pg stadium tgk perlawanan bola antara Terengganu vs Sandarby...masa tu aku memang bosan gile dan tengah main game je...incik mior kol suruh siap cepat-cepat..dia kata nanti takot stadium penuh takde tempat duduk sebab hujan gerimis time tu...aku pulak excited dan cepat-cepat. Sampai je kat sana aku pon duduk la seat belakang sekali...wahaha..nasib baik bawa cermin mata kalau tak memang rugi je aku tgk bola tak nampak orang...lagi satu masa aku tengok bola ni keadaan cuaca ni tak berapa elok..langit dah mendung..nak tunggu hujan turun je..nasib baik tak lebat..gerimis je..tak delah teruk sangat pemain nak berlari dan main...




Masa ni gambar pemain tengah rehat..separuh masa pertama...ganas jugak diorg main..tapi terengganu main tak macam liga sebab ni perlawanan persahabatan sahaja..lagi satu aku tak suka bila tengok bola kt stadium ada byk suara sumbang..aku tak kisah la tapi ada satu mamat ni dia staf UPM...bajet je...bising cakap nak pom!! tp dia dah ada anak bini dah...dia bawa sume anak-anak dia tgk bola dengan bini dia sekali.Yang aku tak suka part dia ape tau...dia marah-marah lepas tu cakap bukan-bukan kt pemain terengganu..lepas tu ada kelab penyokong terengganu dia ada pasang bendera terengganu tapi masa tu dia tak kibarkan. tahu tak mamat tu bising-bising dia cakap

Mamat poyo : kibar la bendera tu..senyap je 
Kelab Penyokong :"bising la" 
Mamat poyo: dah tengok bola mesti kena bising (hahaha ayat bengang)

Dia macam menjawab jugak la mamat tu sebab dia bengang....aku kan dalam hati aku ckp padan muka!! penyokong lain pon bising jugak tp dia ni overdose!!!! tau tak...nak je aku cakap kt mamat tu abg pergi la turun dan main sendiri kat padang..haaaaaa geram tau tak...kadang-kadang bila dia cakap tu semua pandang dia..sebab kecoh...dia kecoh sgt-sangat tahap gaban..menyampah...perlawanan persahabatan je pon..lek-lek sudah...kalau ikutkan banyak lg ayat dan benda lain dia bising tp aku tak berapa nak ingat la..




Dah abis da perlawanan bola ni....best jugak la walaupun persahabatan...aku tengok banyak pemain import negro~~tak banyak gambar aku amek..banyak pic pemain terengganu..je aku amek..huhu..yela pemain simedarby aku tak kenal.





 
my incik mior dgn pemain terengganu Ashaari


Nasib baik ada sekeping gambar incik mior dgn pemain terengganu Ashaari yg ok....time nak ambil gambar aku je bateri kamera dh low..hampeh (-_-)** haaaa habis sudah celotehku ini...nanti ada free-free lagi kita sembang-sembang lagi ye....aku takde idea nak tulis ape..sebab sepatutnya dah lama aku nak post pasal cerita aku pg tgk bola tapi takde free time..lepas tu internet slow..byk kali uplod gambar pon asyik tak dapat je...daaaa




Thank you for reading this entry !




 -------------------------------------------------




No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)