create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 20, 2011

Kata-kata yang tak ditepati

Morning semua....hari ni aku lambat ckit bangun..tapi aku rasa hari-hari kot bangun lambat..huhu..pagi-pagi lagi dah tercetus ideaku untuk menconteng sedikit celoteh mengenai orang yg bercakap tak serupa bikin...sebab ape ek tibe-tibe je aku nk becerita pasal entry ni sebab aku memang benci orang cakap bohong ni...tambah-tambah lg kalau org yg terdekat.aku hangin..aku meyamapah...dengan orang macam ni..kalau nak bercakap lagi la..aku tak mau sebab menyakitkan hati...lainkali bila wt satu perjanjian tak payah nak lebih-lebih dan berjanji..bila tak nak cakap saja TAK NAK!!! takpayah nak bagi seribu alasan yg bukan-bukan dan mengarut yang ntah ape-ape benda yg nak menipu..aku benci tau tak???menyusahkan orang je....pastu tak de rasa bersalah pon..Apakah jenis manusia macam tu???penampar nak? Benda ni dari pandangan aku dengan orang-orang yg disekelilingku...kita kena menilai diri kita...aku pon bukannya baik sangat..tapi seelok-eloknya kalu kita berjanji cubalah jangan memungkiri...kalau betul-betul mempunyai masalah ataupun emergency boleh diterima lagi.TAPI sebaliknya..adakah patut...




Kan bagus kan kalau kita nampak orang tu bila dia tak mengaku kesalahan dia...biar jadi hidung macam pinocchio...Bukanlah nak kata aku ni baik, tipu la kalau aku tak pernah berbohong,tapi aku tak pernah berbohong macam ni..untuk selamatkn diri pernah la kot..tapi tgk pada keadaan...=)

Ayah aku lagi pantang kalau org menipu dia..tak bagi duduk dalam umah..tkutttt.......aku pantang gak...tp aku jadi benci la dengan org yg menipu tu...untuk kepentingan dia boleh la...tp menyusahkan org....eeeee...serius...benda-benda mcm ni aku akan ingt sampai bila-bila...walaupun kadang-kadang akan terlupa..bukan berdendam ye tapi selepas ini akan lebih berhati-hati dan aku nak wt tak tahu je dengan jenis orang macam ni..

 
 
 
Thank you for reading this entry !



-------------------------------------------------



No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)