create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 5, 2011

mY dream car..uhuk

Hari ni nk cite pasal "keto"..gapo dio tu??haha kereta beb..skrg ni aku mcm teringin nak bli myvi kaler pink..myvi je pon..tak pyh mahal-mahal.knp pilih myvi dan kaler pink???sbb dalam byk2 kete, kete myvi je kaler pink yg sgt cantik.aku suke kaler pink..aku minat gak kereta lain yang mahal ni..tp buat masa sekarang utk bajet yg rendah dan tak seberapa aku suka myvi je.kalau 1st keje nnti..aku nak beli myvi jela..mula-mula.ok tak?ok jee kan..kete mahal tu bila ada rezeki lebih..nanti dah kawin soh suami aku beli kereta honda civic plak..huk2...


Aku guna myvi dia gn honda civic..cara tak???haha..selain tu motor pun wajib ada..penting jgk motor..terutamanya motor skuter ego ak BHK7587..byk berjasa sepanjang aku belajar pg kelas dan jalan-jalan..tapi sekarang memang aku tak boleh blah tgk kete myvi pink..cantik lor sgt-sgt..geram aku..cm nk pijak-pijak pun ada..huh..bila la aku nak dpt..honda civic pon aku minat jgk..tp yg 2 aku serahkn kpd bakal suamiku la utk membeli.hahaha..aku bli myvi je..jimat..ngeh2



cantik kan myvi pink nih...urgh..geram2




Honda Civic ni biar incik mior blikan...heheeh (poyo lor minah ni)

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)