create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 3, 2011

Kenangan bersama


kenangan ku bersama dia masih seperti dlu...setakat ni hubungan aku masih baik..alhamdullilah.tp....apabila hari semalam menjelma..semuanya berubah..hatiku hancur bederai ...aku jd keliru dengan kenyataan itu..hatiku sangat sedih dan pilu mengenagkn nasib ak..semuanya salah phm sahaja.tetapi dapatkah dia mengerti sume itu hanyalah "SALAH PHM"..tidak kn??hidup ak jd xtentu.kepala ak sangt serabut dan stress memikirkan perkara sebegini..walhal ak tidak terfikir pon pekara sebegini akan berlaku dalam hidupku.kepercayaanya padaku mungkin berkurangan..ak redha diatas ujianmu ya allah..mungkin kesilapan aku yg terdahulu menghukum aku dengan sebegini..pelbagai cabaran dan dugaan bersama yg kami lalui..hanya dia ..setelah hampir 5tahun menjaga hubungan cinta ini..aku akan cuba mempertahankan kembali..mungkin masih belum terlambat..aku akan cuba berubah demi dia..dia adalah segalanya untukku.pada awalnya mungkin cinta aku padanya hanya kasihan..tetapi...dia telah menunjukkan rasa sygnya pd aku hingga xternilai aku untuk membalas jasanya dan sygnya..ketika detik itulah persaan sayangku padanya makin berputik dan .seperti dahulu...untuk kesilapan kecil inilah..hatiku tersiksa..knp??knp??kadang2 aku rasa hidup aku ini tiada ape makna..buat masa skrg aku hanya mampu berdoa dan berserah pada takdirmu shj ya allah..smoga semuanya dipermudahkan untuk aku menjalani liku2 hidup yg akan dtg....

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)