create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 4, 2011

Bil...maxis...urghh





Makcik aku guna modem yg ni..modem ni laju ckit..kelajuan dia smpai 7.2mbps..tp laju pon dia pon sama cm aku tak mampu dah nak byr..lg mahal rm 100++..tak tahu berape..



aku pakai modem yg ni ha..3.6mbps kelajuan dia..boleh la..kdg-kadang  slow..tiap bulan byr rm68 sebab aku amek yg 3gb punya

masuk ni dh 3 bulan aku tak bayar bil broadband..bukan aku guna pon..aku mls la..dah tertunggak sampai rm204 dah..mana aku nak cari duit nih..silap aku gak tak terminate jap..tapi mana boleh kontrak sampai bln 4 ni..menyampah..cne tak menyampah sbb tak ada duit..tu la..bkn ade pendapatan tetap pon nak byr tiap bulan..gedik nak pakai..tapi...kalau aku guna aku mmg byr..masalhnya aku tak guna pon.nak terminate sayang la.tkot time nak guna kt umah masa cuti..mmg sgt perlu la..

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)