create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 5, 2011

Makan2




Malam ni kami kuar p makan2..lwt gk kuar td kol 9.30..ni pon bru tranfer gmbr..cpt je kn nk update..hehehe..tman mior g mkn lamb chop..eh silap..dia mkn daging rusa td..rm 16.80..aku xmakn pon sbb dh kenyang mkn nasi lemak ptg td..ni pon ada g sebungkus xabis..membazir..pas2 bli fresh orange dgn air suam..2jela..ak rasa gk la daging rusa 2 ckit..boleh la..lebey kurg daging lembu..ak sbnrnya xminat sgt lor mkn daging jenis lain selain lembu dan ayam..itik pon ak xpnh mkn..kambing pon..klu kambing 2 rasa blh la...mkn smpai knyg 2..euw...tak boley aku..




ha ni plak pic kitaorg mkn durian..dah lama ak nk mkn..akhirnya dpt gok mkn..nasib baik my incik mior bw g beli durian..kami bli sebiji jek..sbb xmkn byk..rm 15 sebijik..klu x rm20..bli yg timbg..dh mlm org 2 bg murah..1kg rm10..klu x rm 15 katanya..ada je yg 2biji rm10..klu ikutkn nk yg 2 je ak..tp my incik mior kata..nk rasa blh la mkn yg mahal ckit..xrugi pon katanya..ermmmaku ikut jela sbb dia yg byrkn..so kami pon bhenti mkn kt tasik..dh la lupa soh org 2 belahkan ckit kulitnya..nasib baik ada skru kt mto aku..blh la jolok2 n bka ckit durian 2..u olss nak tau..mmg btol la isinya teball...aku mkn bpe ulas je dh muak..so pakcik 2 xtipu kami..ak mkn dgn pnoh nikmatnya..mmg best durian 2..hahaha..tq kepada incik mior kerana merialisasikan impian saya mkn durian...ngeeeee

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)