create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 6, 2011

Makan2 part 2...with him

hey!! dia grab my spec....lor..nmpk matured ckit..ngee
Dgn my incik mior anuar..bg saya makan smpai kenyang malam nih...=)




sushi yg xberapa nk sedap...

Baru je td...blik nih..cpt tol nak update blog..almaklumlah tgh rajin skrg.. assingment belambak xnak plak update..hahaha..malam ni kuar g mines..akumula niat nak bli ink printer brothers..tp blh terlupa plak..incik mior anuar ajak saya makan burger besar katanya..saya pk burger king rupanya dia bw p mkn dkt Carl's Jr burger..besar gk burgernya..cm nk muntah aku makn..sebelum makan burger 2 dia blikan sushi..euw..aku mmg xblh mkn sushi 2..xboleh masuk..mmg xkena la dgn jiwa aku..dlu pon adik aku pnh bli 1 box..ckit pon aku xsentuh.mmg xminat lor..aku gigit separuh je dh buang balik dalam plastik..erkkkkk...rasa mual,loya mcm2 ada..yek..XBLH!!!.. katakan XNK pada sushi..incik mior yg habiskan sume sushi td sbb dia suka.

Sampai je burger aku trus amek dan ngap kt mulut aku..sedap dan sangat kenyang la..aku pny burger western ape ntah..xingt la..sbb time 2 ingt mkn je..haha..air kami kongsi je sbb dia pny cup besar..air boleh tambah klu xckup.dia ala2 subway..tp burger ni dia lg mahal dri burger mCD..aku punya burger harga rm12++..incik mior mahal ckit rm18++..2 kira ok la..ada yg lg mahal smpai 22++ dll harga...sangat kenyang hari ni..msuk ni kali ke2 aku bung nasi lemak..pembaziran berlaku disitu..abis 2 nk wt cne sbb bg rumet pn diorg xnk..dh knyg..smlm pon aku xmkn gk..hm..ksian..sok xpyh dh la soh mak bg lg..

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)