create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 13, 2012

Perasaan...

Ok fine...Sekarang aku dah takde perasaan apa-apa dan susah aku nak melupakan perkara tersebut..banyak kemusykilan yang tersembunyi dan tertanya-tanya yang bermain difikiranku. Mungkin Kesalahan aku sebelum ni banyak tetapi tidak aku sangka dia akan melakukan perbuatan tersebut..kadang-kadang aku cuba memujuk diri ini supaya menerima keadaan ini.tetapi pintu hati aku tertutup buat masa sekarang.

Aku tidak dapat menerima keadaan ini..aku harus bersabar walaupun hati aku ini sedih..aku sembunyikan perasaan sedihku dengan berpura-pura menunjukkan kebahagiaan..Hatiku bertambah sakit apabila tingkah lakunya begitu lambat sekali untuk menyakinkan aku.Banyak alasan dan permainan yg aku lihat disekelilingnya.



Aku cuba untuk membuka perasaanku ini.Buat masa sekarang aku harus berfikir dan terus berfikir untuk untuk kehidupan ini...aku tidak berniat untuk mencari kesalannya tetapi jika keadaan itu membuat aku bertanya-tanya salahkah aku ingin menemukan jawapannya??? Jadi aku tidak mengambil sebarang keputusan untuk waktu ini..cuma perasaanku,hatiku,mindaku dan fikirannku yang akan memberi jawapan setiap yang berlaku dimasa akan datang.Dengan bantuan  allah s.w.t aku berdoa supaya lembutkan hatiku dan jauhi aku daripada perkara yg tidak elok..

Jika hatiku ini bukan untuknya kau jauhkanlah aku supaya aku tenang dengan kehidupan baruku yg akan datang...Berikan kekuatan pada ku....berikan aku kesempurnaan dalam hidup ini....moga dipermudahkan segala urusan ku...itu je yang mampu aku buat selain solat 5 waktu pada mu....amin...

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)