create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 4, 2012

Dari Hatiku



Kadang-kadang aku merasakan cinta itu tak sepenuhnya milikku..walaupun cinta yg ku banggakan dan sayangi sebelum ini adalah segala-galanya buatku..Aku sentiasa mengharapkan kepercayaan dan cinta yang tulus buatku Cintamu yang kurasa, sejujurnya aku sangat menyanyangi dan menyintai dirimu.Apa lagi aku harus lakukan untuk memberi kepercayaan kepadamu.Aku ingin hidup bersama denganmu,bernikah dengan kamu secara halal dan sah menjadi yang halal buatmu.Ku ingin menjadi yg terbaik buatmu.menjadi seorang isteri untukkmu dan menjadi ibu kepada anak-anakmu.Aku hanya inginkan dirimu yg bertakhta di hatiku.hanya kamu..biarpun banyak rintangan yg datang dalam perhubungan ini..aku akan menghadapinya dengan sabar.Biar dunia menghina..hatiku tetap cinta hanya kamu..sayang.masihkah kau ingat saat-saat kebahagiaan kita dahulu,permulaan cinta kita semuanya, detik kita bersama dan bergembira..engkau abdikanlah detik ini didalam ingatanmu supaya ia tidak selalu jauh darimu. Walau apa pun yang terjadi aku akan selalu ada untukmu..kesakitanmu adalah kesakitan ku jua..akan kusiram dan baja selalu hubungan cinta ini seperti pokok yg baru tumbuh supaya ia tidak layu dan mati.Sayang marilah kita bersama-sama menjaga hubungan ini.Sentiasalah berdoa supaya hubungan ini berkekalan hingga akhir hayat...Amin...



Thank for reading this entry

----------------------------------------


No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)