create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 2, 2012

Kenduri Aqiqah rumah Budin

ada ciri-ciri keibuaan tak??hehe





Raihan,izaty (me)&yan

Assalamaualaikum...ha hari ni 2 blog sekali aku update...terlewat pulak nak update..Ingat lagi tak member aku hafizuddin @ Budin nama panggilan komersial dia...tahun lepas dia kawin kan...dah dapat baby pon..nama anaknya Nur Damia Diana. Hari sabtu lepas kenduri ni diadakan. 

Aku pergi dengan my incik Mior dan rumet aku Raihan.Lagipon dekat je.Budin buat kenduri tu dekat serdang rumah family dia.Sampai je..kami duduk dulu dan makan terus.banyak kot aku makan..tak habis mesti bagi kt incik mior..hu3..semua makanan di kenduri tu semua family budin yang masak..sedap semua cuma.

Dah habis makan tu la kami sembang-sembang dengan wife budin.yan..dapat jugala pegang baby damia..comel.dulu kecik je..masa hari 1st day tgk.ni dah besar sedikit la... okla..balik kenduri tu dalam jam 5.45 kami pergi jogging ke putrajaya..perghhh..lama tak jogging sengal-sengal badan aku...ok la..daaa..update done!!!hoho




Thank for reading this entry

----------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)