create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 27, 2012

Kenduri Ana

Olaa....assalamualaikum....hari ni aku nak mengupdate gambar-gambar dari majis pernikahan sahabat lamaku ana almas..yg dh lama melangsungkan perkahwinan...baru arini nak uplod..hek2...jom kita layan gambar-gambar ni..


inilah sahabatku ana almas
Aku dan zubai


Kebatulan pulak pakai baju kaler sama..hahah..cewah padahal tau dah zubai nak pakai baju kalaer pe..cuma  pon..kebetulan la semua.ana tak suruh,yana pon tak beritahu..so aku memang nak pakai kebaya..kena cover ckit pakai kebaya ni...nampak perottttt...lorr..ngeh3

Aku ni dh macam budak kecik pulak..haha dh 25 ye!!


Sweetnya gambar ana dan husband dia tu...aku suka betul tengok org yg dah berkahwin..bahagia sangat..aku pulak yang nak emo lebih..haha..apa pun aku doakan kebahagiaan ana dan suaminya...semoga berbahagia ke akhir hayat..gambar ni semua malam akad nikah...gambar kenduri ada dalam external pulak....tak mengapa..ini pon dh memadai kan-kan...layan~~

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)