create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 24, 2012

Abaikan

Assalamualaikum...hai2..lama gila aku tak update blog ni..berapa bulan kot..al maklumlah sejak-sejak praktikal ni...sangat busy...msuk ni dah satu bulan aku berpraktikal...tak sabar nak habiskan..sebab aku rasa kebosanan..hari-hari datang kerja layan fb,tgk movie..dll..time ada keje aku buat je..macam tu jela.

Motif aku kali ni nak komen pasal seseorang yg membaca blog aku tetapi tak puas hati dgn entry aku..hahah..malas nak layan org cmni..bnda tu kan fakta tak payah la nak kalut-kalut nak pertikaikan..menggelabah...aku siap beritahu awal-awal kot..sesiapa yg tidak berminat tak payah baca blog aku..tak perlu la nak komen bukan-bukan. Setiap entry yg aku post ni dari pandangan mata dan org yang disekeliling..ke kau tu jeles..so lebih baik aku berdiam diri..tak bermakna BERDIAM itu BODOH..dan yg banyak BERCAKAP tu CERDIK?? so renung-renugkanlah...kita abaikan sahaja..habis cerita biar dia syok sendiri.

Sekarang ni aku sangat busy dengan berpraktikal...kesian kat blog aku tak update langsung..takpe..nanti aku try mengupdate selalu ye..bukan ape..aku sekarang berpraktikal kt MPOB..susah ckit nak buka laman-laman web yg bukan-bukan ni..diorang block...broadband aku pon tak bayar dh 2bulan..terminate trus aku rasa..takpe..ape-ape pon aku suka je buat latihan industri kt sini..adioossss..

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)