create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 14, 2011

mY new shoes~~

Red colour



Haaaaa...cantik tak kasut baru saya....akhirnya dapat jugak beli..sebenarnya dari hari tu lagi nak beli kasut ni..sebelum raya lagi..patutnya kasut ini dijadikan kasut raya..disebabkan tak ada saiz untuk kaki saya..so terpaksa la melepaskannya pergi walaupun hati sedey....nak sgt2 kasut merah ni...masa tu g dekat jusco Cheras Selatan..memang tak de saiz utk saya tau...sampai i mintak no tel cina yg jaga kasut tu...mintak tolong dia roger2 if kasut ni ada stock lagi...masa tu dh lega ckit sbb cina tu kata akan ada stock baru nanti..so sempatla nak guna time raya..dalam berapa hari 2 saya call je cina tu tny kasut dh sampai stock belum..raya dh nak dekat dh...dalam 3 kali gk la..takde jugak...hurm...mmg tak sempat dh...sedey pon ada..takde harapan nak pkai kasut raya baru...guna kasut yg lama je...ok la..xdela melayang duit time tu..redha jela..tibe-tibe...adala 1hari 2 saya pg jusco dekat equine masa tu teman maira nak bli seluar..tak bajet pon nak membeli dan pg kesan..pkaian saya ntah pape..cm sakai pon ada..dengan cardigannya yg besar..seluar besar...malu pon ada...masa nih dh lepas raya dh..abis raya dh pon dan minggu exam...ok lepas tu jalan2 dekat bahagian kasut and i nampak warna merah..adakah kasut yg ku inginkan...furh..bila dtg dekat-dekat btolla...kasut yg i nak 2...melompat-lompat saya...duit bawa rm50 je time tu..nasib baik maira ada..pinjam la duit dia ckit. suka2...ha....pengalaman nak dapatkan sepasang kasut payoh bebenor...~~~~


Thank you for reading this entry !


 -------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)