create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 27, 2011

Kami berjalan-jalan

me n my uncle~~

alia and hakim...

ciksu and his boyfren~~




me n nor ( my uncle gf!!)


Hai....ni gmbr saya dan makcik pakcik saya...diorg cm nmpk muda kn??huhu...ha..msuk hari ni 4 malam dh sy tido kt rumah makcik saya di presint 5 putrajaya....dah la tak banyak bawa baju nak pg berjalan..sebab-sebab nk ikut ialah ngeng pakcik saya dari pahang dtg dan makcik saya dari johor pon dtg..so aku pun excited la nk jmp dan sembang-sembang dgn diorang...lama tak jumpa...pakcik aku ni pulak cas-cas je bw awek dia sekali...aku tak kisah..tp jujur aku katakan tak berapa nk selesa~~~hahaha...tp sepanjang duk dgn makcik aku nih kami pg berjalan jela....dekat-dekat sini je...lg pun ptg-ptg slalu hujan je..ssh ckit la nk pg beriadah macam mandi sungai,jogging semua tergendala...tapi apa pon sume best sbb kami dapat meluangkan masa bersama!! yg tak best writing aku tak siap g..argh....sengal la u noks...ahhhahaha




Thank you for reading this entry !


 -------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)