create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 2, 2011

G-Shock~~

Nak cerita cikit pasal jam G-shock ni..aku bekenan betul dgn jam nih...nmpak style..setiap kali aku g shopping mana-mana kedai mesti kedai jam aku singah..yg aku cari jam g-shock...dia ada mcm-macam pattern dan warna...aku ada gakjam g-shock tp xori la..pakcik aku bg..wlpn xori tp nmpk cm ori...tp aku sendiri tgk nmpk ori la..sbb dia pny tali xnmpk plastik sgt...lg satu ada 3 jarum...tak caye tgk la...hahaha..jam yg aku pkai skrg warna biru..ok gkla...setiap kali g downtown pon aku usha2 jam g-shock nih..aku cm nak bli lg lah....hari tu aku de tgk harga kt mines mahalanya yg pattern sebijik cm aku..ORI....RM699..waa....xmampu aku..abis duit mak....ahaks...kalau aku dh bekerja pon belum tentu lagi aku nak bli..kecuali duit aku belambak2 dan byk sgt...boleh la nk bli 1..satu jela kn..kalau yg jenis ada no je..xde jarum..jam digital kn org pgil??? yg tu harga dia dalam 300++..jam sahaja dh mahal..membazir jela bli yg ori ni klu benda sama je..aku akan bli barang ori jika bnda 2 perlu sahaja bergantung pada keadaan dan keawangan...kalau macam benda tak patut 2 tak payah bli la..buang duit je..sat g hilang nagis...mahal kot..udah2 ler....

bekenan betul dgn yg nih..bila nak dpt..=)




Thank you for reading this entry !


 -------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)