create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 21, 2011

Wedding Budin& Yan part 2



u olsss...tgkla ni video kawin kawan aku hafizzuddin dan izyan..menarik kan...yg photographer dia juga afiff jamaluddin member aku gk..diorg ada group 3 org...yg di beri nama Langit Crew Production...bila aku tgk video org2 yg dh kawin bestnya..rasa nak kawin cpt je...seronok..hepi pon ada tgk org bahagia..cne la ek bila dh jd suami isteri..to A.J jgn lupa yek..i booking u utk jd photographer i...hehehe...aj ni ok la...byk dh dia wt projek dan join wedding dgn member dia nih...harga pon berpatutan..klu kawan2 lg la patut..hahaha..opsss...utk convocation tahun depan pon aku de juga book a.j..utk budin dan yan tahniaah sbb mereka akan menjadi seorang ayah dan ibu!!!congrats...sgt cpt..bunting pelamin la diorg ni..hahah pape pon seronok...aku pulak yg excited..mn tak nya kawan2 aku kebanyakan sume dh kawin dan ada anak...ok la..aku kena berusaha lebih ckit..jew..hahaha..bulan 3 tahun depan hafiz dan yan akan dapat baby...tak sangka budin akan jd seorang bapa..dulu cm budak2 je...hm...xpela itulah dinamakan rezeki...kan2....semoga berbahagia..aku mendoakan seleuruh pasangan mendapat kebahagiaan dunia akhirat sbb saya seronok tgk org yg bahagia.....amin



Thank you for reading this entry !


 -------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)