create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 20, 2011

KLCC



masa mula2 sampai..tak penat lg nih



dekat pengendalian minyak

Salam...sj nk update..nak cite lepas raya thun lepas aku g KLcc ngn kawan2 aku...tp kt cni uplod gmbr sorg je..sbb motif aku kn??hahaha...yela teringin lak nak g KLCC..sbb nk pg petrosains...lama dh xg tempat 2 sejak dh besar nih..last aku pegi dulu masa darjah 5..umur 15 tahun kot.  masa tu harga dia rm12.00..tapi kami g dapat less 10%..dapatla dalam 10.50 kot..tak berapa nak ingat lor..tp kt petrosains 2 byk tempat menarik dan kita blh belajar menganai ilmu2 sains....sesuai la utk semua golongan..mula2 masuk 2 aku dh pg ke kwasaan kartun kampung..xingt la nama tempat dia..kt c2 kita ley cuba permainan..tgk ilustrasi...macam2 la...yang aku paling suka naik helicopter sbb dia macam real...dan kita betol2 rasa dkt situsai tersebut...blh try la kalau tak percaya...huhu...sepanjang duk dalam petrosains tu nak dekat 3-4jam gk kot sbb tempat dia besar...kita blh pusing dan tgk macam2...ferarri car pon ada..pasal soil, gas, minyak...kalau nak cite sume mmg bnyak la..tp kalau u olss nak try g blh la cuba sbb harga dia berpatutan...xmahal pon..blh dapat macam2 ilmu sains..xrugi!!pas kami dh abis berjalan dan keluar dalam pukul 4ptg...terus g membaham MCD...lapar kot..dari pg tak makan...lepas makan tu kami g tgk wayang pulak...pnt...seharian berjalan....nasib baik pas puase xdela pnt sangat...ok la thats all..cube la sape yg berminat nk g petrosains 2....aku mungkin akan g lagi tp tak tahu la..mybe beberapa thun akan datang g kot..hahaha...chill~~


Thank you for reading this entry !


 -------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)