create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 5, 2011

Pelamin Tunang...

Cantik x pelamin ni????cantik kan..ni pelamin tunang..kalau aku bertunag, aku ingin kan pelamin simple mcam ni..aku suka yang ada flower2 mcm ni..cantik kan...cakap pasal pelamin ni..aisy...xsabar plak nak kawin..tgk kawan2 ramai yg dh berumahtangga...aku lebih sukakan konsep ala english style..banyak flower2...cun sgt..

pelamin ni aku suke gile..sbb flower dia byk sgt...dia simple tp cantik...flower 2 nmpak naikkan lagi seri pelamin 2...klu la blh dapat...

yg ni sgt simple tp nice..pasl pe..sbb dia guna cm sofa kerusi je..tp blakg dia 2 view dia cntik..blh ltk frame..klu kita tunang ltk gambar org yg bertunag lagi cntik..cm nampk ckit..
yg ni pon cantik dgn kombinasi real flower..simple..je pelamin dia.

yg ni cantik gak...sedap gkla mata memandang..sbb dia cm ada tiang kiri kanan


bagi aku ketiga2 gambar pelamin ni sume cantik..tp klu pilihan pertama aku pilih gambar no1..sbb dia pnoh dgn flower...like2..hu...nak tunang pon kena duit yg byk kot zaman sekarang...photographer dh ada dh..kosmate ku..a.j..dia pny team "Langit Crew"..aku xreti nak link la...klu korg berminat blh tgk kt blog diorg.

Thank you for reading this entry !


 -------------------------------------------------


No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)