create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 5, 2011

Fast 5..terbaik

Semalam aku kuar p tgk wayang...abis je exam kultur orkid kami p tgk cite fast 5...kami g berenam..kami sume naik van yatim..cam kelakar pon ada...yatim sampai kami dah gelak..maira yg duk dalam van tu xabis2 gelak..yela van yatim 2 macam van yg dulu..macam pekerja indon je ramai2 duk blakang..hu2...tapi kami xkisah pon..bersyukur dgn ape yg ada..cm lawak je...pas2 kami tgk wayang kt mines...alamanda cite fast5 xkuar lg...kt GSC...Rm12 gak sorg kami beli tiket semalam..memang berbaloi tgk movie 2..sampai org kt belakang aku bersorak2 tepuk tangan..macam tgk show plaks...tp aku sendiri pon cm nak tgk lagi cite 2...best sangat.memang terbaik..padanla diorg post2 kt fb movie fast5 ni mmg terbaik..sume la.aku bagi 5 star kot..hahaha...sepatutnya hari ni nak tgk lagi wayang dgn maira,tipah dan ain dengan en wan sekali lect.kami..tapi hari ni sume full..xdpt nk book lgsung..



 lepas habis je kitaorg tgk wayang, kitaorg p lepak kat kedai mamak..sebelum 2 dh makan dh kt foodcourt mine..makan nasi ayam honey..sedap..masam2...kami lepak kt kedai mamak minum2 je..si yatim je mkn sbb dia lapar kot..kebetulan ada pasar kt area 2..so kami bli durian...kami singgah makan kt tasik mkn durian..sedap durian yg kacukan dari pahang 2..isi dia tebal...xpuas...berapa biji ntah..conclusion nya mmg best la keluar semalam.dengan lawak diorg yg bermcam..cite fast 5 yang terbaikk..pergh..kalau yg belum tgk lagi aku sarankan korang g tgk la...mmg best.wlpn aku byr duit wayang rm12 tu mmg berbaloi..

yatim yg lapar

massage jap

kami b3






Durian ni sdp...isi tebal...manis..

Thank you for reading this entry !


 -------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)