create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 18, 2017

Sembang Pacak

Assalamulaikum semua....guys....beberapa tahun ni memang lama tak mengupdate blog ni..ni pun sebab aku free kat tempat kerja..bukan kata tak ada kerja ek..rest jap..sat g sambung balik okeh..sekarang nak sembang-sembang.. je.

Lepas ni kalau ada masa saya nak selalu la update blog ni..internet pon dh banyak kouta berbanding dahulu so ok kot..huhu. Aku pun dah tak ingat macam mana nak update dan tukar background blog nih..ada sape-sape boleh tolong ajarkan tak???krik2.....senyap jap. 

Dalam tahun 2016 ni bayak berlaku dalam kehidupan aku. Memang lama sangat tak story..kalau dulu masa belajar, bercinta dengan kawan-kawan kejap-kejap post. Anak pun nak masuk dua dah.. anak 1st aku nak masuk 3 tahun dah tahun depan, besar dah tapi badan kecik. Aku sekarang mengandung dah 5 bulan lebih. Untuk mengandung yang second ni kurang sikit morning sickness berbanding anak 1st..Yang ke dua lebih kepada pening dan sakit kepala. muntah jarang, kalau bau benda busuk je aku muntah. Rasa malas teramat ada juga yang no 2 ni..huhu kadang laki aku yang tolong kemas- kemas rumah..masak rajin ckit macam-macam nak cuba.

If anak 1st aku bawa plastik merata sampai 7 bulan baru stop meludah. Nak cakap dengan orang pun susah. Kadang- malu pun ada..tapi aku nak wat camne. Aku harap kelahiran anak kedua aku ni dipermudahkan dan senang. Cuba teka jantina baby ke 2 aku nih?? aku excited sangat sebab aritu Dr. scan boy..dia siap snap pic baby tu kangkang lagi.. so nama anak aku yang ke dua ni panjang lagi la. Mesti kena letak 'Mior' depan dia dan belakang "Noor" rujuk nama bapak dia...hahaha

Nak belanja sikit gambar-gambar family aku..

Gambar we olls tahun lepas masa photoshoot Raya




Raya tahun 2016 kat Perak
Langkawi 2016 dgn Mertua

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)