create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 13, 2011

Maaf Dariku...

bila aku salah
tolong maafkanla
aku tak ingin membuat kau menangis
aku tahu kau marah
aku tahu kau luka
tapi jangan paksa tuk berpisah
aku ingin selalu bersamamu
walau senang walau kita susah
mungkin aku salah dimatamu
mungkin aku lemah dimatamu
tapi xpernah terpikir kau pergi tinggalkanku
bila aku salah dimatamu
bila aku lemah dimatamu
ku hanya bisa memohon
maaf atas salahku...........................................
aku tahu kau marah
aku tahu kau luka
tapi jangan paksa
tuk berpisah................
aku ingin selalu bersamamu
walau senang walau kita susah
mungkin aku salah dimatamu
mungkin aku lemah dimatamu
tapi xpernah terpikir kau pergi tinggalkanku
bila aku salah dimatamu
bila aku lemah dimatamu
ku hanya bisa memohon
maaf atas salahku...........................................

lagu ini aku tujukan khas untuk si kenalan...walaupun dia tidak bisa mengetahui apa yang terbuku dihatiku..tapi itula sebenarnya apa yang aku nak sampaikan...thanx t0 lirik..

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)