create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 21, 2010

Dah berbaik...=)


Aku mcm hepi sangat hari ni sbb aku cm dah mula rapat dan berbaik dengan dia...aku suke la..aku tak boleh bergaduh dengan dia sebab dia teman rapat aku..walapun ada kesalahan yg dia pernah buat pada aku..Tapi aku anggap itu semue masa lalu aku..buat masa sekarang aku nak pandang kedepan dan memperbaiki salah dan silap aku..tapi okla ..malam semalam dia msg aku dengan kata2 yang megembirakan hati aku..aku hepi dan gelak dengan sangat kuat..hahahahah.. sukanya..yelah..mana tak suka org yg kita rapat dh bertegur..klu tak, nak dekat beberapa bulan jugak aku dan dia tak bertegur...syukur alhamdullilah sbb tuhan membuka pintu hati dia dan pintu hatiku untuk berbaik semula..ini sume gara-gara mummy aku suruh mitak maaf dkt dia..ok la..respon yg bgus...hu2..pape pon ak bersyukur padamu ya allah..

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)