create your own banner at !

Cintamu & Cintaku

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 22, 2010

Hati Terluka.....


Semalam baru kusedar diriku ini..hanya teman biasa...akhirnya...aku tahu semuanya...segalanya telah terbukti ddidepan mataku....tuhan selalu tolongi dan menunjukkan aku benda yang benar...akhirnya aku thu dia mempunyai kekasih hati yang lain..selain dri diri ini...kesedihan diriku tidak dapat ku tahan lagi..ak mengenangkan saat ak bersamaya..wlpn ia perkenalan yg singkat...ia sungguh bermakna buat diriku kerana hajat hati ini kesampian..ak harus menerima takdir dan pemergiannya kepada org lain..bila mengenagnkan blik saat ak bersamanya sgt indah..tp sekarang ia sudah berubah..pttla smakin lama menjauhkan diri dari aku..ak terima dgn takdir ini..biarlah menjadi rahsia siapa dia..ak mengharapkan dia berbahagia dgn pilihan hatinya..dan aku harus berubah memberi cinta kepada kekasihku..

No comments:

Post a Comment

Jom cakap-cakap sikit box cik Izzaty ~~(^_^)